Blog

Klanten vertellen: De Vastelastenbond zorgt voor lagere woonlasten voor iedereen!

Geschreven door Hilde Verouden op vrijdag 21 april 2017

Steeds meer mensen zien door de bomen het bos niet meer als het gaat om het vinden van het meest geschikte (goedkoopste) energiecontract. Gelukkig is de Vastelastenbond er dan: dé consumentenvereniging op het gebied van vaste lasten. Om de website nog beter aan te laten sluiten bij de...

lees verder..

Luister naar je klant! Back to the basics met de online marketing strategie van Getting Social

Geschreven door Richard Heesen op donderdag 09 maart 2017

Heb je je ooit afgevraagd hoe we bij Getting Social tot onze online marketing strategie voor jouw bedrijf komen? Om tot deze strategie te komen gaat Getting Social back to the basics om op die manier zo goed mogelijk aan de behoeften van de klant te voldoen. Nadat de bezoekers duidelijk...

lees verder..

Van flexibele vergaderplek bij Seats2Meet naar een riant 250m2 kantoor op Strijp-S

Geschreven door Hilde Verouden op donderdag 09 februari 2017

Met ingang van 2017 heeft Getting Social een mijlpunt bereikt, namelijk ons 5-jarig bestaan! Tijd voor een terugblik op de ontwikkelingen bij Getting Social en een inkijk in - wat velen van jullie waarschijnlijk nog niet eerder hebben gezien - ons royale kantoor in de Apparatenfabriek op Strijp-S...

lees verder..

Loginpagina’s zonder https voortaan als onveilig gemarkeerd door Google Chrome

Geschreven door Hilde Verouden op dinsdag 17 januari 2017

Met de nieuwste update van Google Chrome, die begin januari uitgekomen is, gaat de browser websites, met wachtwoord- en betalingsgegevens die niet via https-verbinding maken, als onveilig aanduiden. Https staat voor hyptertext transfer protocol secure, wat betekent dat gegevens op de website...

lees verder..

Lancering website No School.

Geschreven door Richard Heesen op dinsdag 06 december 2016

Getting Social, Sint Lucas en Cibap lanceren de website No School! De afgelopen weken heeft Getting Social samen met Lucas en Cibap hard gewerkt aan het bouwen van de website. Op 29 november 2016 vond in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam de officiële kick-off van No School plaats en mocht ik (...

lees verder..

Even voorstellen! | Hilde Verouden

Geschreven door Hilde Verouden op vrijdag 11 november 2016

Alweer een tijdje geleden, kwam ik per toeval een oproep tegen van Lonneke op Facebook, waarin zij op zoek was naar een opvolger voor haar werk bij Getting Social. Hier hoefde ik niet lang over na te denken, de werkzaamheden spraken mij meteen erg aan! Verder leek het mij een leuke manier op naast...

lees verder..

Het belang van persoonlijk contact in de digitale wereld

Geschreven door Richard Heesen op dinsdag 26 juli 2016

Hoe onderscheid je jouw bedrijf van de concurrentie? Hoe stimuleer je dat klanten bij je terugkomen? Hoe stimuleer je meer conversie? Het antwoord op al deze vragen is simpel: persoonlijk contact. Persoonlijk contact blijft onmisbaar “Het antwoord is simpel”, hoor je me zeggen. Toch geldt...

lees verder..

Digitale transformatie: met een digitale bril naar de bedrijfsstrategie kijken en data gedreven oplossingen implementeren

Geschreven door Richard Heesen op woensdag 20 juli 2016

Ik hoef je vast niet te vertellen dat de digitale ontwikkelingen ons tegenwoordig om de oren vliegen. Wekelijks, bijna dagelijks maken we kennis met nieuwe tools en technieken voor een nog betere digitale organisatie. De digitale transformatie is begonnen! Digitale transformatie Bij ieder...

lees verder..

Klanten vertellen: “Met de Gezondheidsstudio proberen we mensen langer gezond te houden”

Geschreven door Lonneke van de Ven op donderdag 16 juni 2016

Steeds vaker zien we berichten in de media over een gezonde levensstijl: gezond eten, voldoende bewegen, het hanteren van de juiste werkhouding, etc. Mensen zijn vandaag de dag veel met hun gezondheid bezig. Volgens Sebastiaan de Kroon, communicatieadviseur van Tergooi in Hilversum, is dit erg goed...

lees verder..

Zo haal je de onbewuste internetsurfer naar jouw website

Geschreven door Richard Heesen op donderdag 09 juni 2016

Vorige week schreef ik een blog over het verbeteren van de online vindbaarheid door middel van SEA en SEO. Deze week wil ik hier dieper op ingaan door het verschil tussen manifest en latent zoekgedrag duidelijk te maken. Want wat als internetgebruikers zich niet bewust zijn van hetgeen waarnaar ze...

lees verder..

Verbeterde vindbaarheid: wij nemen je deze zorg uit handen!

Geschreven door Richard Heesen op donderdag 02 juni 2016

De afgelopen tijd hebben we gemerkt dat steeds meer klanten met hun online vindbaarheid aan het tobben zijn. Ze willen graag meer bezoekers genereren op hun website, maar hebben niet de tijd en de kennis in huis om dit zelf te doen. Wij hebben de oplossing! Anderen gingen je voor ACI BV, een...

lees verder..

Waarom een website die voor iedereen hetzelfde is?

Geschreven door Marcel Oostdijk op woensdag 04 mei 2016

Optimalisatie en personalisatie: een must voor iedere website Je kunt er niet omheen: de laatste tijd wordt er op websites in toenemende mate gebruik gemaakt van personalisatie. Bedrijven willen over zoveel mogelijk kennis van hun websitebezoekers beschikken, zodat ze hen in een vervolgstadium...

lees verder..

Prins Autogassystemen B.V. lanceert “LPG-platform” in Duitsland, Frankrijk en Spanje

Geschreven door Lonneke van de Ven op donderdag 14 april 2016

In 2014 heeft Getting Social met Prins Autogassystemen B.V. het informatieve platform www.prins-afs.com gelanceerd. Inmiddels zijn we ongeveer twee jaar verder en is het platform ook in Duitsland, Frankrijk en Spanje geïntroduceerd. Ik interviewde Angelique Berden, Marketing Manager van Prins...

lees verder..

Dezelfde motor in een ander jasje; het doorontwikkelen van tools voor andere markten

Geschreven door Ivo van Ham op donderdag 07 april 2016

Wanneer zowel de klant als wij tevreden zijn met het eindresultaat wordt een project logischerwijs afgerond en gaan we door met een volgend project. Soms betekent het einde van een project echter een nieuw begin… Het doorontwikkelen van tools Bij Getting Social werken we over het algemeen...

lees verder..

10 jaar Twitter; het Twittergebruik van Getting Social toen en nu

Geschreven door Richard Heesen op dinsdag 22 maart 2016

Gisteren bestond Twitter precies 10 jaar. Reden om eens stil te staan bij ons eigen Twitter-gebruik en wat Twitter nu eigenlijk voor Getting Social heeft betekend. Een nieuw medium, nieuwe kansen De oprichter van Twitter, Jack Dorsey, plaatste op 21 maart 2006 de allereerste tweet ooit, toen...

lees verder..

ClubDeal gaat de grens over

Geschreven door Ivo van Ham op donderdag 17 maart 2016

Vorig jaar september is RodaDeal, een versie van ClubDeal, live gegaan. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en heeft ClubDeal ook in België zijn intrede gemaakt, namelijk in de vorm van BVMV deals. Daarnaast zijn we op dit moment ook met andere partijen in gesprek over het uitrollen van...

lees verder..

E-Health oplossingen met bestaande processen en digitale middelen

Geschreven door Ivo van Ham op donderdag 25 februari 2016

Een e-Health oplossing hoeft niet perse een geheel nieuw concept te zijn. Door het digitaliseren van bestaande processen kan er met bestaande middelen al veel bereikt worden. Dat is dan ook hoe wij met onze klanten tot een e-Health oplossing komen. De e-Health aanpak van Getting Social De zorg is...

lees verder..

Getting Social ontzorgt met e-Health oplossingen

Geschreven door Richard Heesen op woensdag 17 februari 2016

De zorg draait om mensen. Mensen die elkaar willen helpen; of dat nu fysiek of mentaal is. Door de veranderende wereld is er behoefte aan online technieken die het zorgproces voor zorgverleners én hulpbehoevenden eenvoudiger maken. Hier kan Getting Social je bij helpen; wij denken graag mee over e-...

lees verder..

TrackDuck; de makkelijkste manier om visuele feedback te geven op een website

Geschreven door Lonneke van de Ven op dinsdag 09 februari 2016

Het eindstadium van de ontwikkeling van websites staat in het teken van de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten: toch een iets groter lettertype op de homepage, een button met andere tekst, een andere achtergrondkleur. Kortom, allemaal voorbeelden van laatste aanpassingen voordat de website...

lees verder..

Oude versies van Internet Explorer uitgezwaaid!

Geschreven door Lonneke van de Ven op dinsdag 02 februari 2016

Twee weken geleden stuitte mijn collega Cas op een artikel waarin stond dat Microsoft vanaf 12 januari 2016 geen oude versies van Internet Explorer meer ondersteund. “Dat zal het lay-outen een stuk gemakkelijker maken”, reageerde onze front-end developer Joost direct. Deze reactie riep wat vragen...

lees verder..

Pagina's

Direct contact opnemen? |

Op zoek naar professionals die zowel verstand hebben van business als web? Stuur ons gerust een bericht of kom langs voor een gratis adviesgesprek!