Strategiesessie

"Eerst het doel, dan de tool"

Om weer terug te komen op ons credo "Eerst het doel, dan de tool": een uitgedachte strategie is het begin van een succesvol concept. Elke organisatie en elk bedrijf is uniek en heeft een ander doel. Daarom verdient iedere klant een andere aanpak, een andere strategie en andere creatieve oplossingen. We zullen in een samenwerking dan ook altijd eerst beginnen met een oriënterend kennismakingsgesprek, om daarna een plan van aanpak te ontwikkelen. 

Kennismaking met uw onderneming

De eerste stap die we zetten is samen om tafel gaan zitten om uw business te kunnen begrijpen. Dit doen we om de brug te kunnen vormen tussen het nieuwe ondernemen en uw bestaande organisatie. We zoeken antwoord op vragen als: Welke vorm van online marketing past bij uw bedrijf? Wat moet de uitstraling worden van de website? Welke zoekwoorden moeten terug te vinden zijn in de websiteteksten? De antwoorden op deze vragen kunnen ons een goed beeld geven van uw onderneming. Oriëntatie is essentieel voor de opzet van een gepaste strategie.

Plan van aanpak

Getting Social ontwikkelt samen met u een strategie, tactieken en oplossingen die van meerwaarde zijn voor uw onderneming. We zullen naar aanleiding van het gesprek een plan van aanpak opstellen. Dit plan kan onder andere bevatten: de gestelde doelen, adviezen over de techniek die gebruikt kan gaan worden, een projectplanning, de teamleden die voor u aan de slag gaan, een financieel voorstel, verwachtingen en kansen op verdere ontwikkeling. Getting Social streeft ernaar zo transparant mogelijk te zijn: we geven u graag uitgebreid uitleg over waarom we wat doen en over de tools die we willen gebruiken. 

Direct contact opnemen? |

Op zoek naar professionals die zowel verstand hebben van business als web? Stuur ons gerust een bericht of kom langs voor een gratis adviesgesprek!